top of page
תמונת הסופר/תMrs. Elias

סדנת סרטים



Image by Gerd Altmann from Pixabay

הקרנת סרט לכיתה או קבוצת לימוד במהלך השנה יכולה להוות פתיח להעלאת נושא לימוד, סיכומו או התחלת

דיון בנושא רלוונטי. ישנם סרטים רבים המתאימים לסוף שנה- סרטים המבוססים על סיפור אמיתי או מעבירים מסר חשוב לחיים.


סרטים


רעמסס (פסח)



סרטי שואה




ניתן לשאול את התלמידים שאלות לפני\ תוך כדי הסרט ובסוף הסרט כדי להעלות נקודות למחשבה:


😊 עצמו עיניים ושימו לב למוזיקה בתחילת הסרט, אילו תמונות\זיכרונות המוזיקה מעלה בכם ?

😊 בחרו דמות אחת ועקבו אחריה לאורך כל הסרט, מה למדתם על הדמות? האם התחברתם אליה\אליו? מדוע?

😊 האם יש קשר בין הסיפור שמסופר בסרט לשם הסרט ? מהו?

😊 תארו סצנה אחת שנחרטה בכם במהלך הסרט?

😊 מה לדעתכם המסר של הסרט? שתפו בתובנה אחת שלמדתם מתוך הסרט?


(שאלות ורעיונות נוספים בפרק 4 בספר "סופרטיצ'ר")

Movie Land


Click on the picture

Identify yourself

Then, on the bottom of the page (How?) click on the link- Movie land

Choose the movie you'd like


המאגר פתוח רק לאחר הזדהות במשרד החינוך, בלשונית המרחב הפדגוגי תחת הכותרת למידה מתוקשבת, מאגר סרטי קולנוע




כנופיה במגרש


דרמה המספרת את סיפורו של קצין מבחן במרכז מעצר לעבריינים צעירים, המנסה לשקם את הנערים על-ידי הקמת קבוצת פוטבול.





the secret garden








בחזית הכיתה


בחזית הכיתה ( Front of the Class) הוא סרט משנת 2008. הסרט, במבוסס על ספר שנכתב על בראד כהן, איך תסמונת הטורט הפכה אותו למורה שמעולם לא היה לו.








מורה לחיים


מורה לחיים (The Ron Clark Story) הוא סרט משנת 2006 המספר את סיפורו האמיתי של רון קלארק, מורה צעיר שהגיע לניו יורק ופעל כדי לשנות את תפיסת מחשבתם של ילדי כיתה ו' בני מיעוטים שמערכת החינוך ואפילו הוריהם איבדו תקווה לגביהם.








Ramses of Egypt (2007)






Marva collins


A true story about a dedicated African-American teacher in an inner-city school in the midwestern United States facing tough odds helps ghetto children to succeed. She faces an adversarial colleague and a principal who disapproves of her teaching methods.







מלכה שחורה


מלכת שחורה(Queen of Katwe) הוא סרט דרמה ביוגרפי מ-2016 המספר את סיפורה של פיונה מוטסי, נערה משכונת העוני קאטווה, באוגנדה. היא לומדת לשחק שחמט והופכת למפורסמת לאחר הופעות באולימפידת השחמט.






בריונות ברשת


הסרט מתאים לפתיחת דיון בנושא אלימות ברשת, גיל ההתבגרות.


טיילור היא בחורה מתבגרת שנופלת קורבן לבריונות ברשת ועוקב אחרי המחיר שהתקרית גובה מטיילור, חבריה ומשפחתה. טיילור, בחורה בת 17 שמתמודדת עם הגירושין של הוריה ומודעת למעמדה החברתי הנמוך בתיכון שמחה כשאמה נותנת לה מחשב ליום-הולדת. אולם, לאחר זמן מה, טיילור מוצאת את עצמה קורבן לבגידה ובריונות באתר רשת חברתית פופולרית.









Not Cinderella's Type (2018)

Indy lives with her aunt and uncle and believes her life is fine until an accident brings a new guy into the picture. Bryant Bailey is not Indy's type - she's never been into guys like him. But then again, she's never really known anyone so stubborn and caring that can also help her discover who she is and what she's worth. A modern retelling of Cinderella, based on the novel by Jenni James. This unique film captures the beauty of awkward teen love, as well as poignant realities of emotional abuse. You will laugh and cry with Indy as she traverses this incredible journey to freedom and finding out what family and love really means.









Remember The Goal


A female coach fresh out of college takes over the cross country program at an all girls' Christian school and attempts to lead them to their first ever state title. As the runners begin to train, the top 5 girls all deal separately with particular issues relevant to teen life. As each of these stories unfold, so does the wisdom of the young coach as she guides the girls along the pathway of life.







The Perfect Race


A female athlete at a small Christian college works hard to overcome long odds in trying to win a national title in the 800 meter run. "The Perfect Race" is a follow up movie to "Remember The Goal".








סרטי שואה


The Courageous Heart of Irena Sendler (eng subtitles) ליבה האמיץ של אירנה סנדלר


סרט שעוסק בסיפור חייה של אירנה סנדלר, חסידת אומות עולם פולנייה-קתולית שהצילה 2,500 ילדים יהודיים במהלך השואה.




ANNE FRANK'S DIARY - Animated feature film [English]







הבריחה מסוביבור


סרט טלוויזיה בריטי על סיפור המרד במחנה ההשמדה סוביבור. התסריט הסרט נכתב על ידי ניצול מחנה סוביבור, תומאס בלאט, והתבסס על ספרו של ריצ'רד ראשקה (Rashke)




צ'יקה הכלבה בגטו




בתוך הערפל - הסרט המלא (2012)

יערות ברית המועצות 1942, השטח נמצא תחת הכיבוש הנאצי. פרטיזנים מקומיים נאבקים מאבק אכזרי בכובשים. רכבת מורדת מן הפסים לא רחוק מכפר בו מתגורר עובד הרכבת עם משפחתו. חף מפשע, הוא נעצר יחד עם קבוצה של חבלנים. הקצין הגרמני מחליט לא לתלות אותו יחד עם האחרים אלא לשחררו. שמועות בדבר הבגידה שלו כביכול מתפשטות במהרה ושני פרטיזנים בורוב וויטיק מגיעים מן היער כדי לנקום. בעוד הפרטיזנים מוליכים אותו ביער, הם נתקלים במארב והוא מוצא את עצמו פנים אל פנים מול האויב שלו הפצוע. עמוק בתוך היער בו אין חברים או אויבים, הוא נאלץ לקבל החלטות מוסריות בתנאים מאד לא מוסריים.



Comentarios

No se pudieron cargar los comentarios
Parece que hubo un problema técnico. Intenta volver a conectarte o actualiza la página.
bottom of page